15:18 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واردکنندگان خودرو

 اعتراض واردکنندگان خودرو در مقابل گمرک بوشهر + تصویر
پایگاه خبری راد: تعدادی از واردکنندگان و فعالان حوزه خودروهای وارداتی به تجمع اعتراضی مقابل گمرک بوشهر دست زدند.
پرونده باز و راه بسته واردات خودرو
پایگاه خبری راد: بحران فعلی واردات خودرو از کجا شروع شد و چه افرادی در ایجاد این وضعیت مقصر بودند؟
خودروهای ترخیص‌نشده و مشتریان همچنان بلاتکلیف
پایگاه خبری راد: باز هم خودروهای شرکت‌های واردکننده خودرو به دلیل گذشت زمان زیادی از موعد تحویل آنها، مشتریان خود را بلاتکیف نگه داشته و از تحویل خبری نیست. نکته قابل توجه اینجاست که بسیاری از ثبت‌نام‌ها در زمان ممنوعیت ثبت سفارش یعنی بعد از تیر سال ۹۶ انجام شده است.
برای خوش‌رقصی نزد واردکنندگان به تولیدکنندگان داخلی خودرو توهین نشود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نشست بعدازظهر امروز (دوشنبه) کمیسیون متبوعش با وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان کشور برای بررسی وضعیت بازار خودرو خبر داد.
مشکل خریدران خودروهای وارداتی حل نخواهد شد
پایگاه خبری راد: مصوبه اول دولت برای خودروهای وارداتی در گمرک مانده، قابلیت حل 85 تا 90 درصد مشکلات را به طور کامل داشت و بسته شدن 1500پرونده قضایی تعزیراتی را به دنبال می‌آورد، اما اکنون قاطعانه می‌توان گفت که شاید مشکل 50درصد کل آن‌ها هم حل نشود!
ممنوعیت واردات ربطی به تحریم و خروج ارز ندارد
پایگاه خبری راد: اصلی‌ترین هدف عدم واردات خودرو بالا بردن قیمت‌ خودرو‌های تولید داخل است، بر همین اساس شروع این طرح توسط دو خودروساز اصلی زده شد و سرانجام به تصویب رسید.
لزوم اقدام سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: سازمان توسعه تجارت باید در جهت حل مشکل و ترخیص خودروهای مانده در گمرک اقدام کند.
احیای شورای سیاست‌گذاری خودرو در غیاب نماینده انجمن واردکنندگان
پایگاه خبری راد: شورای سیاست‌گذاری خودرو قطعه گمشده پازل صنعت خودرو در کشور است. درحالی‌که ضرورت تشکیل جلسات این شورا بیش‌از پیش احساس می‌شود، هنوز خبری از برگزاری منظم جلسات با حضور فعالان این صنعت به گوش نمی‌رسد.
پیش بینی در آمد دولت از محل خودروهای ترخیص نشده در بودجه 98
پایگاه خبری راد: میلیاردها دلار ارز کشور صرف واردات قطعات خودروهایی با مشخصات فنی نه‎چندان به‎روز، مصرف سوخت بالا و ایمنی پایین می‎شود
نابود کردن شرکت های واردکننده خودروساز در جریان است!
پایگاه خبری راد: توازن قیمت خودروهای داخلی و وارداتی به این دلیل بهم زده شد که زمینه افزایش قیمت خودروهای داخلی به وجود آید البته پیش بینی و محاسبات آقایان درست از آب در نیامد و به ناگاه خودرو در لیست اولیه تحریم آمریکا قرار گرفت و بازار خودروهای وارداتی و داخلی به طور کل دچار نابسامانی و آشفتگی غیرقابل کنترلی شد.
آزادی خودروهای دپو شده نیازمند امضای رییس جمهور
پایگاه خبری راد: دستورالعمل ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک تدوین و در انتظار دریافت تاییدیه وزیر صمت از رئیس جمهوری و ابلاغ است.
زامیاد با معرفی خودروی جدید خود در شهر آفتاب
 پایگاه خبری راد: شرکت مزدا با «فودای» به سومین نمایشگاه خودرو تهران می آید
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
از داستان خرِ ملانصرالدین  تا داستان واردات خودرو
پایگاه خبری راد: داستان نگرش برخی از مسئولان فعلی وزارت صنعت و معدن در خصوص تخلف در حوزه واردات خودرو و شانه خالی کردن ‏از قبول اشتباهاتشان مشابه داستان دزدیده شدن خر ملانصرالدین است‎.‎
بلاتکلیفی مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو
پایگاه خبری راد: مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو به دلیل عدم تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در بلاتکلیفی به سر می‌برند. این در حالی است که رییس این شرکت نیز چندی پیش بازداشت شد.